۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

سپاه پاسداران ، بزرگترین مافیای مواد مَدیان (مخدر) در جهان


Sunday, January 2, 2011
By Editorial Farsi

پیشگفتار:

هر روز در ایران شُماری جوان به بهانه-ی سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مَدیان (مواد مُخدر) دار زده میشوند و این درهالی است که در پی گُزارشی که در پایین میخوانید سپاه پاسداران خودش بُزرگترین سوداگر مرگ با مواد مَدیان (مخدر) در جهان است. از آنجا که به هیچکدام از گفته های سرکردگانِ حکومتِ اشغالگر اسلامی نمیشود باور کرد، این شایمندی (احتمال) هست که بسیاری از این جوانان تنها به گُناه کُنشگری های سیاسی به پای چوبه دار فرستاده میشوند ولی حکومت اشغالگر اسلامی برای سرپوش گذاشتن بر جَنوریش (جنایتش) و ترس از ایستادگی فراگیر مردم ایران و جهان در برابر این کیفرهایِ ددمنشانه، سوداگری با اَپیون (تریاک) و هروئین را بهانه-یِ این کُشتارها کُند. کسانیکه از توی زندان و از نزدیک گواه گُرم ها (جرم ها) و کیفرهایی بودند که به قاچاقچیان اَپیون (تریاک) داده میشود، میگویند که هتا به قاچاقچیانی که چند تن مواد مدیان (مخدر) خرید و فروش کرده بودند، تنها کیفر زندان داده میشُد، از اینرو نیاز است که آزادیخواهان این خیزآب (موج) تازه-یِ کُشتارهای روزانه را زیر ذره بین بگیرند و بادپروا (بیتفاوت) از کنار آنها نگذرند.

سرآغاز:

در پی اظهارات احمدی نژاد در سال 87 مبنی بر کشف باند بزرگ قاچاق سیگار و سر نخ دادن سایت رجانیوز مبنی بر اینکه باند مذکور در دست محسن رضایی بوده است و... برخورد سپاه و بیت خامنه ای با احمدی نژاد و اخراج مدیر عامل شرکت دخانیات طه طاهری(مسعود صدر الاسلام) که بعدها از مجرمان قتلهای کهریزک معرفی شد ، مشخص گردید که نه تنها قاچاق سیگار و کالا بلکه قاچاق مواد مخدر از مهمترین منابع درآمدي سپاه می باشد.
بگفته یک منبع مطلع ، اصلی ترین برنامه سپاه براي تامين منابع مالي اندروني خود ، قاچاق مواد مخدر بوده و این تنها در حوزه قاچاق سيگار محدود نمي شود بلكه شبكه موادمخدر كشور را نيز شامل مي شود. بگفته این منبع آگاه دلیل روی آوردن سپاه به قاچاق مواد مخدر از يك طرف هرینه بر بودن برنامه هاي فوق سري و عملياتي سپاه بوده و از طرفی سپاه عملا مسئول پيشبرد برنامه هاي استراتژيك پر هزینه نظام می باشد .
در پی کشف ۱۲ میلیون دلار مواد مخدر قاچاق در اندونزی که 8 زن با حجاب ایرانی آنرا انجام داده بودند ، مشخص شد که این عملیات از مرزهای هوایی ایران و از مبادی سوریه، قطر و مالزی به اندونزی صورت پذیرفته است . لازم به ذکر است که تصرف فرودگاه امام خمینی توسط سپاه به بهانه امنیت ملی ، بمنظور کنترل همین مواد مخدر و این باند مافیای بزرگ بوده است .
در سال ۲۰۰۵ دولت اکوادر اعلام کرد که سود یک حلقه بین المللی قاچاق مواد مخدر در این کشور نصیب حزب الله می‌شده‌است اکوادر اعلام کرد که این حلقه قاچاق بیش از یک میلیون دلار از قبال هر محموله موادمخدر درآمد داشته‌است که در این بین ۷۰٪ سود آن در اختیار حزب الله لبنان قرار می‌گرفته‌است. با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که حزب الله لبنان تنها یک شاخه از باند مافیای عظیم سپاه پاسداران ایران می باشد.
در اکتبر ۲۰۰۸ دولت ترکیه یک محموله دزدی شده توسط سپاه را به ارزش هیجده و نیم میلیارد دلار کشف و ضبط نمود ، این محموله توسط پاسدار اسماعیل صفاریان نسب فرزند عباس متولد ۱۳۳۷ که از اعضای سپاه بوده حمل می شده و علت خروج این حجم سرمایه از ایران پیش بینی بحرانی شدن اوضاع به دلیل کودتای برنامه ریزی شده توسط سپاه پاسداران بوده است.

۱ نظر: