۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه

تازه ترین گزارش های علیرضا نوری زاده از بیت رهبری



گفتگوی رسانه ای با علیرضا نوری زاده درباره-ی تازه ترین رویدادهای بسیار مهم در بیت رهبری

!مجری: آقای نوری زاده به برنامه ما خوش آمدید! خبر داغ تازه چی دارید؟

نوری زاده: دیشب در بیت خامنه ای مجتبی و خجسته خانم با سید علی پایین خیابانی جلسه سری داشتند! خجسته خانم اصرار میکرد که تا خامنه ای سر حاله جانشینی مجتبی را اعلام کنه اما خامنه ای می گفت هنوز زوده بزار اول رفسنجانی را کله پا کنیم

!مجری: به جز این سه نفر کس دیگری هم اونجا بود ؟

!نوری زاده: نه! فقط همین سه نفر بودند آخه جلسشون خیلی سری بود
  
!مجری : پس شما این خبر را از کی گرفتید ؟

نوری زاده: خب دیگه منبع خبر را که نمی تونم لو بدم ! اما خبرها  میرسه! با این نشونه که خامنه ای شربت شافنتوسش را با دو تا قند خورد! حالا هر که ندونه اون سه تا الان دیگه می دونند که من دارم راست میگم

مجری: راستی شما گفتید هنگامی که سعید مرتضوی زنده یاد زهرا کاظمی را کشت رفت خونه هر چی در زد زنش در را باز نکرد! شما از کجا می دونید ؟! اصلا مگه سعید مرتضوی کلید نداره ؟

نوری زاده: یکی از محافظانش با من دوست صمیمی است که هر روز به من زنگ می زنه! همون هم کلیدش را کش رفت! اون کلید را هم برای من پست کرد لندن

مجری : الان ۸ سال از این جنایت می گذرد! بالاخره  زن سعید مرتضوی در را روش باز کرد یا نه ؟ تو این ۸ سال مرتضوی  شبها تو خیابون رو کارتون می خوابه یا با زنش آشتی کرده یا سر این قضیه جدا شدند؟

نوری زاده: ببخشید عزیز این را دیگه نمی تونم بگم چون معذوریت اخلاقی داره ! اونی که برام خبرها را میاره ازم قول گرفته که نگم ! من هم نمی تونم زیر قولم بزنم!

!مجری : دیدگاه شما درباره دوره آقای خاتمی چیه ؟

نوری زاده : بنده خدا وقتی آمد نیویورک من به عنوان خبرنگار اونجا بودم باهام دست داد رو بوسی کرد و گفت من پدرت را هم میشناسم ! خیلی آدم خوبی بود ! هر وقت یادم میوفته واقعن خوشحال میشم !

مجری:  شما پس از اینکه قضیه سردار مدحی رو شد و معلوم شد مامور رژیم بوده دست هاتون را به هم زدید  و گفتید !سرگرمی خوبی بود! سرگرمی خوبی برای کی ؟! شما یا مردم ؟

!نوری زاده : کلا هم من یک مدت سرگرم شدم هم مردم ! تنوعی بود

!مجری : الان بیشترین کار مبارزاتی شما چی هست ؟
  
نوری زاده : هر کسی از عوامل رژیم جمهوری اسلامی که به خارج فرار می کنه من آب توبه می ریزم رو سرش تا به راحتی  بتونه جذب اوپوزوسیون بشه !

!مجری: یک پرسش خصوصی: پنجره خانه شما به کدام طرف باز می شه ؟

!نوری زاده : رو به خانه پدری

برگرفته از وبگاه: روشنگرنسل سوختهhttp://roshangarnasl.blogspot.com/2012/01/blog-post_24.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر