۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

پروازِ مرگِ «(IR655)»



 خبرنگار جوان

چکیده:

در دوران جنگ ایران و عراق، حکومت اسلامی برای آسیب زدن به ناو هواپیمابر آمریکایی آگاهانه جنگنده های خودش را در پشت هواپیمای مسافربری (IR655) پنهان ساخت که دستور خاموش کردن رادار آنرا از پیش داده بود. حکومت اسلامی با اینکار آگاهانه 290 مسافر بیگناه ایرانی را کُرپانی (قربانی) هدف سیاسی خودش کرد تا با اینکار یا به آمریکا آسیب فیزیکی بزند و یا در هالت دوم با گذاشتن مسافران بیگُناه ایرانی در تیررس سربازان آمریکایی و فرستادن آنها به کام مرگ، این کشور را بدنام سازد. بدید سران حکومت اسلامی این کُرپانیان (قربانیان) برای ماندگاری این حکومت «پُربرکت» نیازین (ضروری) بودند. 


سرآغاز
خبر آنقدر واضح است که نیاز به توضیح بیشتری نباشد. بنا به افشاگری محمد نوری‌زاد، جمهوری اسلامی ایران بیست و پنج سال پیش ۲۹۰ مسافر بی گناه و از همه جا بی خبر را سوار پرنده ی مرگ IR۶۵۵ می‌کند تا بتواند در پناه این سپر انسانی اهداف سیاسی-نظامی خود را پیش ببرد.
 هدف مورد نظر جمهوری اسلامی از پناه دادن جنگنده های خود در سایه ی معکوس هواپیمای IR۶۵۵ حقه ای بود که به گفته ی نوری‌زاد در صورت به ثمر نشستن، ایران را قادر می‌ساخت تا به ناوهای آمریکایی ضربه وارد کند. از سوی دیگر اگر هم این عملیات موفق آمیز نمی بود، آمریکا با پی بردن به خطر حمله ی ایران به ناوهایش در خلیج فارس، با شلیک به سمت IR۶۵۵ موجب انزوای خود نزد افکار عمومی -اللخصوص در ایران- می‌شد و جمهوری اسلامی از این راه می‌توانست بر سیاست های ضد آمریکایی (و دشمن تراشانه‌ی) خود پافشاری نماید.
 به هر حال هدف هرچه که بوده، چیزی که مسلم است بهره برداری جمهوری اسلامی از یک پرواز مسافرتی و قربانی کردن ۲۹۰ انسان بی‌گناه می‌باشد. ۲۹۰ قربانی‌ای که از دید جمهوری اسلامی و سرانش برای «حفظ نظام» واجب المرگ بوده‌اند!
 نیاز به ذکر نیست که رهبر فرزانه‌ی (!) جمهوری اسلامی در دوران طلایی خویش، بارها و بارها «حفظ نظام» را در الویت کارها قلمداد و سران نظام را به آن تشویق می‌کرده است. این مقوله‌ی «حفظ نظام» همانطور که کشته و مجروح شدن شدن صدها هزار تن را در جنگ هشت ساله ی ایران و عراق طلبید، به راحتی می‌تواند ۲۹۰ بیگناه را سوار پرنده ی مرگ IR۶۵۵ بکند و به سمت ناوهای آمریکایی بفرستد. (البته این موضوع بماند که در وهله ی اول از نظر جمهوری اسلامی فقط و فقط جان مردم عادی در مقابل حفظ اصل نظام بی‌ارزش است والا به یکی از روسای نیروگاه شهید رجایی که قرار بوده با همان پرواز از طریق دبی به آلمان سفر کند نمی‌گفتند که بلیطش را عوض کرده و با پرواز بعدی برود.)
 به هر حال، از نگاه نویسنده، اساسا نگاه ابزاری به انسانها در حکومتی که پایبند به هیچگونه اصول اخلاقی‌ای نمی‌باشد، تعجب برانگیز نیست! چیزی که اکنون پراهمیت جلوه می کند، لزوم حمایت از صداهای افشاگرانه و اتحاد و یکپارچگی ایرانیان خسته از این حکومت خونخوار برای نابودسازی ریشه های استبداد در کشور است.
 همگان شاهدیم که با انتشار این مهم، شاخک های اطلاعاتی جمهوری اسلامی، خود را به هر در و دیواری زدند تا بتوانند با بی‌اعتبار کردن محمد نوری‌زاد از نفوذ حرف وی کاسته و با منزوی کردن او فشارهای مورد نظر خود را بر وی وارد سازند.
 به قطع انتشار خبر پرواز مرگ «IR۶۵۵» ضربه ی محکمی به جمهوری اسلامی بوده است و جمهوری اسلامی در مقابل تمام توان خویش را برای سرپوش گذاشتن در خصوص این فاجعه ی انسانی و جلوگیری از انتشار این حقیقت که «جمهوری اسلامی ۲۹۰ شهروند بیگناه را دانسته به استقبال مرگ فرستاده است» بکار خواهد برد. لذا برماست تا با حمایت از وی کاری نماییم تا نیروهای جمهوری اسلامی، ایجاد دردسر برای محمد نوری‌زاد و هر فرد دلکنده از نظام جمهوری اسلامی را عملی پرهزینه قلمداد نمایند.
 نوری‌زاد اگر تا چند سال پیش حامی این نظام بود و صدای مردم را نمی‌شنوید، اکنون که شنوا شده است، باید حمایت شود. باید نشان دهیم که هرچند فراموش نمی‌کنیم، اما پذیرای پیوستن افراد بیدار شده به جمع خود هستیم. باید ثابت کنیم که کمپین مخالفان حکومت جمهوری اسلامی برخلاف آن چیزی که جمهوری اسلامی سعی در تحمیل آن به مردم را دارد، روابط خود را بر پایه‌ی اعتماد و جذب حداکثری نیروهای خسته از استبداد موجود در کشور استوار کرده است.
برگرفته از: خودنویس
http://www.khodnevis.org/index.php?news=17691

چهار شنبه، 6 اردیبهشت، 3750 دین بهی


۲۳ نظر:

  1. balleh dar haman zaman khalabani ke dar jang yek payash ra az dast dadeh bood in ra megoft vali hichvaght fekr nemikardam roozy in jarian barmalla shavad

    پاسخحذف
  2. بااینکه از من هم مثل خیلی های دیگه از آخوند جماعت خوشم نمی آید ولی اگر این فرضیه و یا گفته شما درست وصحیح باشد پس چرا وقتی ناو آمریکایی هواپیمای مسافر بری را به نیت زدن جنگده ایرانی هدف گرفت به جنگده اصابت نکرد ؟؟؟ ودرضمن مگر نمیگویید رادار جنگده خاموش بوده اگر چنین بوده پس چطور ناوآمریکایی به وجود این هوایپمای جنگده ایرانی پی برد؟؟؟!! لطفا سعی کنید برای رسیدن به اهداف خودتان اخبار غلط ندهید وبااین کار جنایت آشکار آمریکا علیه مسافران بدبخت را نیز موجه نشان ندهید .که دراصل باعث هدر رفتن خون این بیچاره ها می شوید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست من این نوشته ایشون نیست بلکه گفته های آقای نوریزاده که از مطلعین نظام بوده و شما خودت هم الان نفهمیدی چی گفتی!!

      حذف
  3. خود آمریکا نفهمید شما فهمیدید .هر حالت اون را هم تو رادار نشان می داد ربطی به رادار روشن یا خاموش نداره

    پاسخحذف
  4. حالمان از آخوندها بهم میخورد ولی این حرف شما علاوه بر اینکه اشتباه است توهین به شعور ایرانیان هم هست.
    آمریکا هم مثل رژیم ایران جنایت بسیار کرده. اینکه شما مخالف رژیم باشید دلیل نیمشود به هر قیمتی هر دروغی را یا باور کنید یا بخواهید آن را به باور مردم تزریق کنید.
    کارتان خوب نبود.

    پاسخحذف
  5. خود آمریکایی ها هم همچه ادعایی نکردن. ادعاشون این بود که یه اف-14 با موتورهای روشن تو فرودگاه بندرعباس بوده و سیگنال های نظامی می فرستاده. به علاوه اف-14 هواپیمای شکاری-رهگیره و تسلیحات هوا به سطح نداره، امریکایی ها هم اینو بهتر از همه می دونستن

    پاسخحذف
  6. آقا لطفا حرف های خنده دار نزنید، حالا چون نوری زاد گفت و نوری زاد هم با انتقاد از نظام رو آورده پس هر حرفی زد سند و مدرک است؟ عقل هم خوب چیزی است.

    پاسخحذف
  7. واقعا بی عقلید. من تمام اسناد گفتگوها و دفاعیات کاپیتان ناو آمریکائی را برایتان می آورم ببینید یک جا همچین ادعایی شده یا نه. اصلا به لحاظ نظامی چنین خریتی ممکن است یا نه؟
    علیرضا

    پاسخحذف
  8. چند میگیری دروغ بگی!؟
    دروغگوی آمریکاپرست، امریکا چی بهت داده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر کنم امریکا یه دختر گذاشته زیر پاش، خشایارم حشری شده، داره چرند و پرند میگه

      حذف
    2. سعی کنید با ادبیات بهتری نظر بدید ولی به هر حال مطلب دروغی است

      حذف
  9. جمهوری نکبت اسلامی در این سی و چند سال اینقدر جنایت کرده که اثبات این جنایت هم تعجبی ندارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درسته این حکومت گند و ننگ متخصص جنایته نیازی به اثبات این مورد نیست

      حذف
  10. دروغ هم دروغ های قدیم ، اول باید به نویسنده این متن بگم که قبل از اینکه این متن رو می نوشتید یه آگاهی از طرز کار رادار پیدا میکردید(طرز کار رادار این هست که با فرستادن امواج و برخورد آن با یک جسم و انعکاس امواج از آن جسم ،رادار جسم را شناسایی میکند و ربطی به خاموش کردن رادار هواپیمای جنگنده ایرانی ندارد)این موضوع رو یه دانش آموز دبیرستانی هم میدونه،دوم باید بگم که موشک هایی که از ناو جنگی آمریکا شلیک شده حرارت یاب بوده و چون حرارتی که از موتور جنگنده اف 14 خارج میشه خیلی بیشتر از هواپیمای مسافر بری است امکان نداره که موشک به اشتباه به هواپیمای مسافر بری برخورد کنه و حتما اگه اون دور رو بر اف 14 بود به اون برخورد میکرد،در ضمن باید بگم من خودم دل خوشی از این آخوندا و حکومت ندارم ولی میدونم که آمریکا هم کم جنایت علیه بشریت نکرده.....

    پاسخحذف
  11. در پاسُخ به آن ساندیسخوری که میگوید «دلخوشی از آخوندها ندارد ولی....»، باید بگویم که هواپیماهای مسافربری ناگزیر هَستند که با روشن کردن دستگاه ویژه ای که در آنها کارگذاشته شُده است، در هر دم (لحظه) امکان ردگیریشان را از برج دیدهبانی فرودگاه های گوناگون فراهم بیاورند. این دستگاه را حکومت اسلامی دانسته و آگاهانه در هواپیمای 665 خاموش کرده بود تا جنگنده های حکومت اسلامی «چراغ خامومش» و در پناه این هواپیمای مسافربری به ناودریایی آمریکا آسیب بزنند. وامانده-ی سخن سنجی های (انتقاد های) شما ارزش پاسخ گفتن ندارد. زیرا روشن است که ناو هواپیمابر آمریکایی از دستگاه های نوین برای ردیابی هواپیماهای جنگی برخوردار است، ولی هنگامیکه هواپیمای مسافربری ایران دستگاه ردیابی خودش را خاموش کرده باشد (که هیچ هواپیمای مسافربری چنین کاری را نمیکند) و جنگنده های حکومت اسلامی در پناه این هواپیمای مسافربری در پرواز بوده باشند، برای رادار های آمریکایی در اینجا بسیار دشوار خواهد شد که پس از ردگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان، میان هواپیمای مسافربری و جنگنده های حکومت اسلامی در پشت آن تفاوت بگُذارد، زیرا تنها جنگنده ها هَستند که با خاموش کردن دستگاه ردیابی شونده، از امکان ردیابی شدنشان پیشگیری میکُنند.
    شما سندیس خورهای گُمنام امام غیبی میتوانید چپ و راست در اینجا و آنجا با یاداشت های بیهوده و بی پایه-ی خود سم پاشی کُنید، تا شاید با این «پُرکاری» بر شمار ساندیس هایی که سر ماه دریافت میکُنید، بیافزایید.

    پاسخحذف
  12. به نظر من درسته از این حکومت هر چی بگی بر میاد آتش زدن سینما رکس آبادان-کشتار مردم کردستان و آذربایجان و جریان هفتم تیر و قتل های زنجیره ای 67 کشتار مردم خوزستان همینطور هواپیمای فوق الذکر.نمیبیند که رژیم در جریان تحریم ها خودش را پشت مردم قایم کرده و تحریمها فقط به مردم عادی فشار میاورد؟درست مثل پنهان کردن هواپیمای شکاری پشت هواپیمای مسافربری!ولی در کل باید بگم (خلایق هرچه لایق)وقتی در دینی که الله بگه من از همه حقه بازترم بیشتر از این نمیتوان انتظار داشت کجا گفته؟اینجا(ومکرو و مکرالله واله خیر الماکرین)یعنی من بزرگترین حیله گر هستم.حالا شما از مردمی که خدای حیله گر را پرستش میکنند چه انتظاری دارید؟

    پاسخحذف
  13. كير خر تو كس خواهر و مادرت.
    اميدوارم يه موشك ايراني بره تو كس مامانت تا كلي بخنديم.
    گوزوي كس مغز. برو همون داستاناي سكس خانوادگيت رو بذار تو سايت. تا ملت بيان واسه آبجي جندت جلق بزنن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ساندیس خور محترم از ادبیات شما پیداست که عضو بیت رهبری هستید !!!! واقعا که

      حذف
  14. یقینا" اگه جنگنده هایی در کار بوده اند ، حتما" خلبان هایی هم داشته اند
    و طی این 14 سال زودتر از نوری زاد دچار عذاب وجدان و اعتراف میشدند

    پاسخحذف
  15. با درود به هم میهنان مهربان
    هم میهن ناشناس گیرم همه حرفها دروغ است خوب این ها همه دروغ شما بیا راستش رو بگو یه هواپیمای مسافربری از دور قابل تشخیص هست.ویه هواپیمای شکاری یا رهگیر هم قابل تشخیص ولی وقتی یه هواپیما در سایه عکس یه هواپیمای دیگر پنهان شود چگونه رادار قادر به ره گیریش میباشد؟بسیار ساده هم میهن هواپیماها از خود ارتعاشاتی تولید میکنند که در سیستم هوائی قابل تشخیص هست.ودر ثانی مگر این جمهوری اشغالگر اسلامی به جنایت کردن در هر کجا مشهور نیست گیرم این خبر اشتباه است آیا کهریزک که خود خام ننه ای دستور به بستنش داد دروغ بود.کمی عاقلانه فکر کن هم میهن مهربان ناشناسم.

    پاسخحذف
  16. http://www.youtube.com/watch?v=dxIl_f2G6Cw
    har 6 ghesmate ino tu youtube bebinid
    ino ke digeh khode amrikayi ha sakhtan
    asari az f14 irani tush nist

    پاسخحذف
  17. hgabl az bayan har matlab behtare ke damored on matlab tahghigh basha va serfan be dalil inke felan shabake ua felan kas gofte on matlab ro haghighat nadonid . tohin be hamdige moshkali ro hal namikone, tanha kari ke misha injam dad tahghighe bishtar hast ta be jenayat sarbazan shitan bozorg pay babarim
    sasan bazneshaste khalaban f 14

    پاسخحذف