۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

این چه چیستانی است که امروزه لبنانی ها رازدار تر و خودی تر از نیروهایِ سرکوبگر بومی شده اند ؟


حزب الله لبنان در ازای چه اینگونه سرکوب می کند ؟

در همین مجال برایتان از باشندگی گُماشته هایِ حزب الله لبنان و دست کم از سه هموند سرشناس آنها حسین منیف اشمر و ابو ناصر و نواف نصار که نامیده به ابو محمد است، گفته ام . به نگر من و بسیاری دیگر از پیگیر کنندکان این ماجرا، این سه تن، تکه هایی از کوه یخی هستند که اکنون نمایان شده اند و این ماجرا باید از سوی همه-یِ میهن پرستان و دوست داران فَرهود (حقیقت) پیگیری شود.
ماجرا گرچه از سوی دفتر حزب الله لبنان در تهران پذیرفته نشده است، موشکافانه ( دقیقا) جاییکه دست کم تا ماه پیش حسین اشمر در آنجا کارتاری (فعالیت) می نموده است، ولی این رخداد روشن تر از آن است که با نادرست خواندن آن پرده پوشی شود. تا چندی پیش در وبگاه «مقاومه» که وبگاه رَستادیِ (رسمی) حزب الله لبنان می باشد در سمت راست آن پیوندی وجود داشت که ویژه-یِ علی منیف اشمر که به قمرالستشهادیون (ماه خودکشی کنندگان) نامور (معروف) است، وجود داشت، در میان آن فرتورها (عکس ها)، فرتوری بود که خانواده اشمر، با همین حسین در دیداری خودویژه (خصوصی) در کنارعلی خامنه ای نشسته بودند و مورد ستایش ایشان قرار می گرفتند که اکنون آن نماگاه (صفحه) نیست !( آیا کسی میتواند پیوند آنرا در گوگل پیدا کند ؟) ولی فرتورِ باشندگی (حضور) او در مراسم سوگواری عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در بیروت، موجود است که در زیر می بینید.

فرتور شماره 1
عکس زیر را نیز همه-یِ ما دیده ایم و اکنون اگر با ژَرفنگری بیشتری نگاه کنیم می بینیم که این چهار تن همین افراد نامور مورد نگر می باشند ، ولی کسیکه در سمت چپ او نیز در همه هنگام در کنار این دو تن ایستاده است، او کیست ؟
فرتور شماره 2
چهارمین تن اگر چه ایرانی است و نامش " کریم بوغانی " است اهل آمل و بزرگ شده روستای دینان است، وی هموند نیروی قدس سپاه پاسداران است و در یگان 9000 نیروی قدس کارتاری میکند (فعالیت می کند)، به فرتورهای (عکس های) دیگر وی نیز نگاه کنید وی همواره یا در کنار این سه لبنانی است و یا سرگرمِ فراهم آوردن فیلم و فرتور است.
فرتور شماره 3
جایگاهِ کار نامبرده به چم (یعنی) «یگانِ 9000» نیروی قدس پیشتر به آرش (یعنی) تا هشت سال پیش خویشکاریش (وظیفه اش) چیز دیگری بود و اکنون خویشکاری آن (مسئولیت آن) واکنش تُند و ضد خرابکاری برای برپایی آرامش درون شهری است . ستاد این یگان در جایگاه زیر است :
تهران – خیابان ولیعصر – نبش ساختمان ایرنا کوچه مجلسی شماره 8 – با تابلوی : موسسه فرهنگی همت .
اکنون روشن است که خویشکاری (مسئولیت) برخورد راسته (مستقیم) با مهندس موسوی بر دوش این یگان و سپاه پاسداران است چرا که در فرتورهایِ (عکس های) فروگیری (تسخیر) و پلمپ شدن ستاد مهندس موسوی در قیطیره، ما این سه تن را می بینیم، در همه-یِ پَتکارش ها (اعتراضات) و گردهمایی ها که مهندس موسوی باشنده بوده است، این چهار تن را می بینیم ، همچنین در فرتور هایِ زیر .
فرتور شماره 4، 5 و 6

اکنون از همه جویندگان فرهود (حقیقت) می خواهم که این نهاده (موضوع) را ردگیری کنند همانگونه که در فرتورها (عکس ها) تماشا میکنید، اینها آراسته به جنگ ابزار گرم و هتا به بیسیم هم می باشند؛ پس اگر بگوییم که آنها بگونه-یِ خودسر و از سر «عرق و غیرت» دینی اینکار را می کنند، بیشتر جوک هست ، من هتا پا را فراتر از این میگذارم و می گویم همه این گفته ها دروغ هست و لبنانی بودن اینها هم ساخته و پرداخته اندیشه-یِ من هست؛ پس این چهار تن کیستند ؟ شناسه هایِ (مشخصات) اینها چیست ؟ چرا سازمان «صدا و سیمای» حکومت اسلامی که به هر «دروغ و بدنامی» ایکه از سوی آزادیخواهان به نیروهایِ اراذل و اوباش اسلامی وارد میشود، واکنش نشان میدهد و در برنامه هایِ گوناگونش به «روشن کردن» آنها می پردازد، ولی این سه تن را در برنامه هایِ «روشنگرانه اش» نمی آورد تا همانند بلبل پارسی گفتگو کنند و نشان دهند که ایرانی هستند و روشن شود که ما دروغ میگوییم ؟ پس پرسش بُنیادین اینجاست: به عرب یا انیرانی بودنشان هرگز کاری نداریم اینها کیستند ؟ مگر دادستان وقت تهران آقای سعید مرتضوی به آگاهی همگانی نرساندند که تازش به ستادِ مهندس موسوی در روز گُزیدمان (انتخابات) کار نیروهایِ خودسر و ناشناخته بوده است ؟ چه فَرنود (دلیل) اُستوان تر (محکم تر) و گویاتر از این که این چهار تن هم در فروگیری (تسخیر) ستادِ موسوی هُماسیده اند (شرکت داشته اند)، و هم در زخمی کردن و آسیب زدن ِددمنشانه به مردم پرداخته اند؟ این سه تن در روز قدس نیز به خشونت دامن زدند و هم در روز عاشورا با شلیک راسته (مستقیم) با جنگ ابزار کلت، مردم را در پل کالج نشانه رفته اند. اینها کیستند ؟ و براستی این چه کرانه-یِ اَرمَندی (حاشیه امنی) است که این روزها گرداگرد این ناکسان را فراگرفته است؟ به سرنویس بُنیادین (اصلی) این نوشتار برمیگردیم "حزب الله لبنان در ازای چه اینگونه خوش رقصی می کند ؟ " چرا باوجود بسیج و سپاه و اطلاعات و بگفته-یِ «حضرات» انبوه میلیونی دلبستگان و آشغان (عاشقان) و جان برکفانِ ولایت، کودتاچیان واکنش ِتند و سرکوب سازمانی را به نیروهایِ انیرانی واگذار کرده اند ؟ این چه چیستانی است که امروزه لبنانی ها رازدار تر و خودی تر از نیروهایِ سرکوبگر بومی شده اند ؟ پرشش این است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر